عنوان Skull And Bones هزینه ای حدود 200 میلیون دلار به همراه داشته
14 بهمن 1402
اخبار

پلتفرمها
به اشتراک گذاری پست

برای استفاده بخش یا کل محتوای پست از طریق فرم موجود در صفحه تماس با ما اقدام فرمایید.
چند سال پیش Kotaku گزارش داد که هزینه های توسعه بازی Skull and Bones به 120 میلیون دلار رسیده است، به گفته یکی از توسعه دهندگان سابق قضیه ازین قرار نیست زیرا "هیچ کس نمی دانست آنها چه کاری انجام می دهند". طبق گفته Insider Gaming، تنها در سه سال یوبیسافت 80 میلیون دلار دیگر برای توسعه هزینه کرده.
منابعی به Insider Gaming گفته اند که یوبیسافت انتظار سود برای Skull and Bones ندارد و هزینه توسعه سنگین و دردسرساز آن را برعهده نمیگیرد ، انتشار Skull and Bones از زمان اولین معرفی در رویداد E3 2017 شش بار به تعویق افتاده است این بازی در آن زمان خودنمایی می کرد (علیرغم اینکه قرار بود در سال 2018 منتشر شود) و متعاقباً بازسازی شد و به یک بازی دزدان دریایی در سبک بقا تبدیل شد.
برچسب ها:
پست های بیشتر
بازی The Witcher 4 و چالشهای پیشی گرفتن از The Witcher 3
8 مرداد 14040اخبارpcplaystationxboxآپدیت جدید Wuchang: Fallen Feathers برای بهبود عملکرد و گیمپلی
8 مرداد 14040اخبارpcplaystationxboxمشخصات کامل کنسول PS5 Pro سونی
6 مرداد 14040اخبارplaystationپایان انحصار؟ سونی به سراغ پلتفرمهای دیگر میرود
6 مرداد 14040اخبارnintendopcplaystationxbox
دیدگاهها (0)
لطفا برای ثبت دیدگاه وارد حساب کاربری خود شوید.