هر NPC در The Witcher 4 داستان و زندگی منحصربهفرد خود را خواهد داشت

پلتفرمها
به اشتراک گذاری پست

تریلر رونمایی از بازی The Witcher 4 که در رویداد The Game Awards ماه دسامبر نمایش داده شد، گرچه طولانی بود، اما هیچگونه گیمپلی خاصی را نشان نداد. این تریلر صرفاً بهعنوان یک کانسپت درون موتور بازی معرفی شد که قرار است نمایانگر ظاهر نهایی بازی باشد. با این وجود، توسعهدهندهی بازی، CD Projekt RED، جزئیات زیادی دربارهی گیمپلی بازی از زمان اعلام رسمی آن به اشتراک گذاشته است.
در مصاحبهای با پاریس لیلی، کارگردان بازی سباستین کالمبا دربارهی اهداف بلندپروازانهی CDPR برای NPCهای این نسخه توضیح داد. به گفتهی وی، هدف این است که هر NPC در بازی بهگونهای طراحی شود که گویی زندگی و داستان منحصربهفرد خود را دارد، تا سطح درگیرشدن بازیکنان با بازی را به حداکثر برساند.
ما این قانون را داریم که هر NPC در The Witcher 4 باید بهگونهای باشد که گویی زندگی و داستان خود را دارد.
سباستین کالمبا، کارگردان The Witcher 4
ما قطعاً در حال ارتقای کیفیت NPCها هستیم – از نظر ظاهر، رفتار و عملکرد چهره – تا تجربهای حتی جذابتر از گذشته ارائه دهیم. ما در تلاشیم تا استانداردها را در این زمینه بالاتر ببریم.
سباستین کالمبا، کارگردان The Witcher 4
همچنین CDPR تایید کرده است که که سیری شخصیت اصلی جدید The Witcher 4 خواهد بود (با یک بازیگر جدید در نقش او)، اما گرالت آو ریویا نیز بازمیگردد و داگ کاکل بار دیگر نقش او را ایفا خواهد کرد. هنوز مشخص نیست که گرالت چه نقشی در داستان جدید بازی خواهد داشت.
همچنین تأیید شده است که دنیای باز The Witcher 4 تقریباً به همان اندازهی نسخهی قبلی خواهد بود. علاوه بر این، احتمال بازگشت مینیگیم محبوب Gwent که شامل جمعآوری و نبرد کارتهاست نیز وجود دارد.
پست های بیشتر
تخفیفهای بزرگ تابستان 2025 استیم آغاز شد
8 تیر 14040اخبارpcمحور اصلی Resident Evil Requiem ترس اعتیادآور است
7 تیر 14040اخبارpcplaystationxboxتاریخ انتشار Senua’s Saga: Hellblade 2 برای PS5 اعلام شد
5 تیر 14040اخبارplaystationآپدیت جدید Elden Ring Nightreign و اضافه شدن Darkdrift Knight
5 تیر 14040اخبارpcplaystationxbox