بازی The Witcher 4 و چالشهای پیشی گرفتن از The Witcher 3

پلتفرمها
به اشتراک گذاری پست

با توجه به استقبال گسترده منتقدان از The Witcher 3: Wild Hunt، جای تعجب نیست که استودیوی CD Projekt RED برای ساخت The Witcher 4 با فشارهای زیادی مواجه باشد تا عملکردی حتی بهتر ارائه دهد. فیلیپ وبر، کارگردان روایی، در مصاحبهای با GamesRadar درباره فشارهای پیشی گرفتن از The Witcher 3 و رویکرد استودیو برای توسعه بازی بعدی این سری صحبت کرد.
وبر اظهار داشت:
The Witcher 3 یکی از بهترین بازیهای ساختهشده است، چطور میتوانیم از آن پیشی بگیریم؟
با وجود این فشارها، وبر تأکید کرد که کیفیت یک بازی امری "ذهنی" است و نه ویژگیای "ریاضیگونه" که بتوان از آن برای قضاوت درباره موفقیت یک بازی استفاده کرد. او گفت:
من بازیهای ویدئویی را بهصورت ریاضیگونه نمیبینم.
وبر ادامه داد:
فکر میکنم راه ادای احترام به میراث The Witcher 3 این است که فلسفهای که در زمان ساخت آن داشتیم؛ چگونگی ساخت بازی، اهمیت دادن به جزئیات، و نحوه روایت داستانها را حفظ کنیم. در عین حال، سؤالات جدیدی وجود دارند که میخواهیم به آنها پاسخ دهیم، زیرا این بازی باید یک دنباله واقعی باشد، نه صرفاً تکرار کارهای قبلی. ما به دنبال ترکیبی سالم از پیشرفت، امتحان چیزهای جدید و در عین حال احترام به آنچه قبلاً وجود داشته هستیم، بدون اینکه بخواهیم آن را شکست دهیم.
برای توضیح بیشتر درباره دیدگاه ذهنی در مورد بازیها، وبر فاش کرد که بازی موردعلاقهاش در این سری، The Witcher اصلی است. او با اشاره به گرافیک و گیمپلی قدیمی و طبیعت ناپایدار این بازی، گفت: "میدانم بسیاری با آن مشکل دارند، اما من عاشقش هستم."
این دیدگاه، وبر را تشویق کرده تا بهجای تلاش برای پیشی گرفتن از بازی قبلی، بر ساخت عنوانی تمرکز کند که بازیکنان از آن لذت ببرند. او گفت که:
استودیو میخواهد اطمینان حاصل کند که برخی افراد واقعاً The Witcher 4 را دوست خواهند داشت، و امیدواریم این افراد همانهایی باشند که The Witcher 3 را دوست داشتند، زیرا فلسفه ما در ساخت بازیها، طراحی مأموریتها و معنای The Witcher برای ما همان است.
اوایل این ماه، وبر درباره استفاده از درسهای آموختهشده از توسعه The Witcher 3 برای The Witcher 4 صحبت کرده بود. این درسها به نحوه ارائه انتخابها به بازیکنان و پیامدهای این انتخابها مربوط میشود.
The Witcher 4 هماکنون برای PC، PS5 و Xbox Series X/S در حال توسعه است. استودیوی CD Projekt RED هنوز تاریخ انتشاری برای این بازی اعلام نکرده است.
پست های بیشتر
آپدیت جدید Wuchang: Fallen Feathers برای بهبود عملکرد و گیمپلی
8 مرداد 14040اخبارpcplaystationxboxمشخصات کامل کنسول PS5 Pro سونی
6 مرداد 14040اخبارplaystationپایان انحصار؟ سونی به سراغ پلتفرمهای دیگر میرود
6 مرداد 14040اخبارnintendopcplaystationxboxاحتمال عرضه Gears of War: E-Day و State of Decay 3 برای PS5
6 مرداد 14040اخبارplaystationxbox