تریلر سینماتیک و گیمپلی جدید The Witcher 4

پلتفرمها
به اشتراک گذاری پست

استودیوی CD Projekt RED در رویداد State of Unreal 2025 با نمایش دو تریلر سینمایی و فنی از The Witcher 4، توجه علاقهمندان را به خود جلب کرد. تریلر سینمایی با صحنهای از یک کالسکه در شبهای کوویر آغاز میشود که در حال قاچاق کالاهایی است. ناگهان، یک مانتیکور به کالسکه حمله میکند و خدمه را به شکلی بیرحمانه از بین میبرد. صبح روز بعد، سیری، شخصیت اصلی سهگانه جدید، بقایای کالسکه را کشف کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر به جستوجو میپردازد. این تریلر با انتقال روان از صحنههای سینمایی به نمای گستردهای از محیط، جلوهای خیرهکننده ارائه میدهد.
تریلر فنی از گیمپلی بازی، که روی پلیاستیشن 5 با نرخ 60 فریم بر ثانیه و فناوری ریتریسینگ اجرا شد، قابلیتهای Unreal Engine 5.6 را به نمایش گذاشت. سیری، مانند گرالت، اسبی اختصاصی به نام کلپی دارد که با استفاده از فناوری Multi-Character Motion Matching، حرکات آنها کاملاً هماهنگ است. جزئیات واقعگرایانهای مانند حرکت عضلات و پوست کلپی نیز برجسته شدهاند. فناوری Nanite Foliage جنگلهای متراکم و پرجزئیات را با عملکرد بهینه رندر میکند.
سیری در ادامه به شهر والدرست میرسد که با جزئیات فراوان و NPCهای پویا طراحی شده است. واکنشپذیری محیط قابلتوجه است؛ برای مثال، برخورد با فردی که میوه حمل میکند، باعث ریختن میوهها میشود که هر یک بهصورت جداگانه رندر شدهاند. سیری با فردی ملاقات میکند که با کالسکه نابود شده ارتباط دارد و درباره مانتیکور پرسوجو میکند. دمو با صحنهای از سیری که به شهری دیگر نگاه کرده و به تعقیب مانتیکور میپردازد، پایان مییابد.
تیم توسعه درباره استفاده از فناوریهای MetaHuman و Chaos Flesh برای خلق شخصیتهای واقعگرایانه و چارچوب انیمیشن جدید با بیش از 300 عامل اسکلتی صحبت کرد. بااینحال، همچنان امکان بهبود عملکرد وجود دارد.
این دمو که بهصورت درونموتوری اجرا شد، به گفته CD Projekt RED، نمایانگر خود بازی The Witcher 4 نیست. سخنگوی استودیو در گفتوگو با VGC توضیح داد:
این یک دموی فنی و نگاهی اولیه به فناوریهای پیشرفتهای است که The Witcher 4 را قدرت میبخشند، نه خود بازی.
این نمایش بهعنوان معرفی "زیرساخت قدرتمندی" توصیف شده که استودیو با همکاری نزدیک اپیک گیمز برای پیشبرد طراحی جهانباز به سطحی بیسابقه و توسعه سیستمها و ویژگیهای اصلی با استفاده از Unreal Engine 5 ایجاد کرده است. استودیو اعلام کرد:
ما به این نقطه عطف اولیه افتخار میکنیم و از ارائه نگاهی اجمالی به فناوریهایی مانند UAF، Nanite Foliage، Smart Objects، ML Deformer و FastGeo Streaming که آینده The Witcher را شکل میدهند، هیجانزدهایم.
بازی The Witcher 4 هنوز تاریخ انتشار یا پلتفرمهای مشخصی ندارد. برای اطلاعات بیشتر، بهروزرسانیهای بعدی را دنبال کنید.
پست های بیشتر
بازی Nioh 3 با یک تریلر جدید معرفی شد
15 خرداد 14040اخبار, ویدئوpcplaystationتریلر گیمپلی جدید Metal Gear Solid Delta: Snake Eater
15 خرداد 14040اخبار, ویدئوpcplaystationxboxتاریخ انتشار بازی Silent Hill f مشخص شد + تریلر جدید
15 خرداد 14040اخبار, ویدئوpcplaystationxboxبازی Warhammer 40,000: Boltgun 2 معرفی شد
3 خرداد 14040اخبار, ویدئوpcplaystationxbox