محور اصلی Resident Evil Requiem ترس اعتیادآور است

پلتفرمها
به اشتراک گذاری پست

در جریان جدیدترین رویداد Capcom Spotlight، بازی Resident Evil Requiem بار دیگر به نمایش درآمد و تیم توسعه جزئیاتی درباره مفاهیم اصلی و شخصیت محوری بازی ارائه کرد. داستان بازی 30 سال پس از حمله موشکی به راکون سیتی در Resident Evil 2 رخ میدهد و به گفته کوشی ناکانیشی، کارگردان بازی، محور اصلی آن ترس اعتیادآور است. این مفهوم بر اساس لذت غلبه بر ترس طراحی شده که بازیکنان را به ادامه بازی ترغیب میکند.
گریس اشکرافت، قهرمان جدید سری، شخصیتی متفاوت معرفی شده است. او بهراحتی میترسد، اما آموزشهای FBI به او مهارتهای استدلال منطقی و استفاده از سلاح گرم داده است. ناکانیشی توضیح داد که تیم توسعه ابتدا لیان اس. کندی را برای نقش اصلی در نظر داشت، اما معتقد بود که ساخت بازی ترسناک با حضور او چالشبرانگیز است و لیان با فضای وحشت موردنظر همخوانی ندارد. با این حال، تیم توسعه بهصراحت حضور لیان را رد نکرد، بنابراین احتمال حضور او همچنان وجود دارد.
از دیگر نکات برجسته، پیشرفتهای بصری بازی است. برای مثال، چهره گریس هنگام معلق بودن وارونه قرمز میشود و فیزیک موهای او با استفاده از مدل واقعی کلاهگیس طراحی شده تا طبیعیتر به نظر برسد. Resident Evil Requiem بهعنوان «مرثیهای» برای شخصیتهای پیشین سری توصیف شده و انتظارات بالایی را پس از تحولات اخیر سری ایجاد کرده است.
این بازی که بیش از یک میلیون ویچلیست در پلتفرمهای Steam و PlayStation Store کسب کرده، در 8 اسفند 1404 (27 فوریه 2026) برای Xbox Series X/S، PS5 و PC منتشر خواهد شد. همچنین، دموی قابلبازی Resident Evil Requiem در Gamescom 2025، از 29 مرداد تا 2 شهریور 1404 (20 تا 24 آگوست 2025)، در دسترس خواهد بود.
پست های بیشتر
هیدئو کوجیما در آستانه ورود به دنیای فیلمسازی
16 تیر 14040اخبارعنوان Once Human برای PS5 و Xbox Series X/S معرفی شد
16 تیر 14040اخبارplaystationxboxبازی Resident Evil: Survival Unit برای موبایل معرفی شد
16 تیر 14040اخبارandroidiosمشکلات توسعه Battlefield جدید: تکلیف کمپین تکنفره چه میشود؟
13 تیر 14040اخبارpcplaystationxbox