بازی Atomfall دارای پایانهای چندگانه و 25 ساعت گیمپلی خواهد بود

پلتفرمها
به اشتراک گذاری مطلب

بازی Atomfall که یک عنوان ماجراجویی بقا با تم رازآلود است، پیش از انتشار با مقایسههایی با سری Fallout مواجه شده است. با این حال، تیم توسعهدهنده تأکید دارد که این بازی تجربهای کاملاً متفاوت و منحصربهفرد را ارائه میدهد.
رایان گرین، کارگردان هنری استودیو Rebellion، در مصاحبهای با IGN اعلام کرد که تیم سازنده از همان ابتدا انتظار مقایسه شدن با Fallout را داشته، اما بازی در عمل تفاوتهای قابلتوجهی دارد. وی اظهار داشت:
پس از مدتی بازی کردن، متوجه میشوید که این عنوان، Fallout نیست. اما ما از قبل این مقایسه را پیشبینی کرده بودیم.
او همچنین اضافه کرد که Atomfall، خط داستانی حدود 25 ساعته دارد و بازیکنان میتوانند بازی را با روشهای مختلفی به پایان برسانند. یکی از ویژگیهای جذاب این بازی، امکان کشتن یا زنده نگه داشتن تمامی NPCها است که تأثیر مستقیمی روی مسیر داستان خواهد داشت.
بازیکنان میتوانند هرکسی را که میخواهند بکشند یا از آنها عبور کنند. پایانهای متعددی برای بازی در نظر گرفته شده، اما برخی از مسیرها بسته خواهند شد اگر شخصیتهای مهم داستان را از بین ببرید. با این حال، همیشه راههای دیگری برای تمام کردن بازی وجود دارد.
جالبتر اینکه میتوان بدون کشتن هیچکس بازی را به پایان رساند. گرین در این باره گفت:
من تاکنون حدود 9 ساعت بدون کشتن هیچ شخصیتی بازی کردهام و مطمئنم که میتوان کل داستان را بدون خشونت تمام کرد. هیچ اجباری به کشتن وجود ندارد.
بازی Atomfall در تاریخ 7 فروردین 1404 (27 مارس) برای PC، PS4، PS5، Xbox One و Xbox Series X/S منتشر خواهد شد.