عنوان Squadron 42 به مرحله قابل بازی رسید

پلتفرمها
به اشتراک گذاری مطلب

با نزدیک شدن به پایان سال 2025، کریس رابرتز، خالق و مدیر Cloud Imperium Games، در نامهای به جامعه بازیکنان وضعیت Star Citizen و Squadron 42 را بهروزرسانی کرد.
رابرتز اعلام کرد تمام فصلهای Squadron 42 حالا کاملا قابل بازی هستند و بازی بیش از 40 ساعت طول دارد. تیم در حال اعمال بهبودهای نهایی، بهینهسازی و رفع باگهاست. او گفت تمرکز سال 2025 روی تکمیل محتوا و ورود به مرحله بتا بوده است.
رابرتز تأکید کرد فناوریهای اختصاصی استودیو (مثل حرکت بدون صفحه بارگذاری از پیاده تا داخل سفینه و سفر بین سیارهها) غوطهوری بینظیری ایجاد میکند. کیفیت محتوا از داستان و عملکرد بازیگران تا طراحی محیط، سفینهها، نورپردازی و صدا هم در سطح بسیار بالایی است و سیستمهای تعاملی عمیق، بازیکن را کاملا در جهان نگه میدارند.
درباره Star Citizen، آپدیت آزمایشی Alpha 4.5 پشتیبانی از هدستهای واقعیت مجازی را اضافه کرده است. این ویژگی ابتدا پروژه شخصی بود، اما توجه توسعهدهندگان و طرفداران را جلب کرد. تقریبا همه چیز فیزیکی شده و با دست قابل تعامل است، چه در زاویه اولشخص و چه سومشخص. این قابلیت جزئیات محیط، وسایل و سفینهها را در مقیاس واقعی نشان میدهد، اما هنوز در مرحله آزمایشی است و بهبودهای بیشتری در راه است.
سال آینده فناوریهای جدید مثل Server Meshing (که سرورها را بر اساس فعالیت بازیکنان بهطور خودکار تنظیم میکند) بهبود مییابند و محتوای بیشتری به Star Citizen اضافه میشود. Squadron 42 هم به سمت بتا پیش میرود، هرچند تاریخ دقیق آن اعلام نشده است.
با این پیشرفتها، هر دو پروژه Cloud Imperium Games به مراحل حساس نزدیک میشوند.



