Ghost of Yōtei به بازیکنان کنترل بیشتری بر روی داستان میدهد

پلتفرمها
به اشتراک گذاری پست

سونی و ساکر پانچ با معرفی Ghost of Yōtei، دنباله حماسه جهان باز تحسین شده سامورایی Ghost of Tsushima، ارائه اخیر State of Play را به پایان رساندند، داستان بازی 300 سال بعد از نسخه قبلی جریان دارد و بازیکنان در نقش آتسو، قهرمان جدید گوست آو سوشیما قرار خواهند گرفت. علاوه بر این اعلام شد که این بازی قرار است چیزی را به بازیکنان ارائه دهد که بازی اول انجام نداد، بخش داستان گویی.
توسعه دهندگان Ghost of Yōtei، در صحبت با نیویورک تایمز، فاش کردند که این بازی به بازیکنان کنترل بیشتری بر داستان قهرمان بازی، Atsu می دهد، البته گوست آو سوشیما دارای برخی مکانیک های انتخاب روند پیش بردن داستان بود، اگرچه ظاهراً ساکر پانچ به دنبال ارتقاء این زمینه است.
علاوه بر این، جیسون کانل، کارگردان بازی، اضافه کرد که این استودیو به دنبال این است که از افتادن در دام ارائه محتوای تکراری در یک محیط جهان باز جلوگیری کند، چیزی که Ghost of Tsushima اغلب به خاطر آن مورد انتقاد قرار می گیرد.
یکی از چالشهایی که با ساخت یک بازی جهان باز پیش میآید، تکرار کردن یک کار دوباره و دوباره است. ما می خواستیم آن را تغییر دهیم و تجربیات منحصر به فردی ایجاد کنیم.
جیسون کانل، کارگردان بازی
Ghost of Yōtei قرار است در سال 2025 برای PS5 منتشر شود.
پست های بیشتر
تاریخ عرضه Star Wars Outlaws برای Nintendo Switch 2 مشخص شد
1 اردیبهشت 14040اخبارnintendoعرضه Metal Eden به تابستان موکول شد؛ تمرکز روی بهبود تجربه بازی
1 اردیبهشت 14040اخبارpcplaystationxboxبسته الحاقی The Edge of Fate برای Destiny 2 در 6 می معرفی میشود
28 فروردین 14040اخبارpcplaystationxboxامکان رد کردن باسفایتها در Death Stranding 2 بدون شکست دادن آنها
26 فروردین 14040اخبارplaystation