Ghost of Yōtei به بازیکنان کنترل بیشتری بر روی داستان میدهد
پلتفرمها
به اشتراک گذاری پست
سونی و ساکر پانچ با معرفی Ghost of Yōtei، دنباله حماسه جهان باز تحسین شده سامورایی Ghost of Tsushima، ارائه اخیر State of Play را به پایان رساندند، داستان بازی 300 سال بعد از نسخه قبلی جریان دارد و بازیکنان در نقش آتسو، قهرمان جدید گوست آو سوشیما قرار خواهند گرفت. علاوه بر این اعلام شد که این بازی قرار است چیزی را به بازیکنان ارائه دهد که بازی اول انجام نداد، بخش داستان گویی.
توسعه دهندگان Ghost of Yōtei، در صحبت با نیویورک تایمز، فاش کردند که این بازی به بازیکنان کنترل بیشتری بر داستان قهرمان بازی، Atsu می دهد، البته گوست آو سوشیما دارای برخی مکانیک های انتخاب روند پیش بردن داستان بود، اگرچه ظاهراً ساکر پانچ به دنبال ارتقاء این زمینه است.
علاوه بر این، جیسون کانل، کارگردان بازی، اضافه کرد که این استودیو به دنبال این است که از افتادن در دام ارائه محتوای تکراری در یک محیط جهان باز جلوگیری کند، چیزی که Ghost of Tsushima اغلب به خاطر آن مورد انتقاد قرار می گیرد.
یکی از چالشهایی که با ساخت یک بازی جهان باز پیش میآید، تکرار کردن یک کار دوباره و دوباره است. ما می خواستیم آن را تغییر دهیم و تجربیات منحصر به فردی ایجاد کنیم.
جیسون کانل، کارگردان بازی
Ghost of Yōtei قرار است در سال 2025 برای PS5 منتشر شود.
پست های بیشتر
بازی Sniper Elite: Resistance در صدر فروش فیزیکی بریتانیا قرار گرفت
16 بهمن 14030اخبارpcplaystationxboxآینده سری Need for Speed؛ استودیو Criterion فعلاً درگیر Battlefield است
16 بهمن 14030اخبارpcplaystationxboxandroidiosnintendoجزئیات جدید از Borderlands 4 منتشر شد؛ میلیاردها اسلحه در انتظار بازیکنان
15 بهمن 14030اخبارpcplaystationxboxریمیک Demon’s Souls در انحصار پلیاستیشن باقی میماند
15 بهمن 14030اخبارplaystation