بازی The Elder Scrolls 6 به مرحلهای قابل بازی رسیده است

پلتفرمها
به اشتراک گذاری پست

با وجود معرفی The Elder Scrolls 6 در سال 2018، Bethesda تاکنون اطلاعات کمی درباره پیشرفت توسعه این RPG موردانتظار منتشر کرده است. اما گزارش جدیدی از جِز کوردن در پادکست Xbox Two نشان میدهد که توسعه بازی بهخوبی پیش میرود و The Elder Scrolls 6 به یک نقطه عطف داخلی جدید رسیده و یک عنوان قابل بازی توصیف شده است.
کوردن، همراه با یوتیوبر Rand al Thor 19، در حال بحث درباره برنامههای مایکروسافت برای Bethesda و پروژههای این استودیو بود که اظهار داشت The Elder Scrolls 6 در وضعیت "قابل بازی" قرار دارد. این اظهارنظر در پاسخ به سؤالم Rand درباره ورود بازی به مرحله تولید کامل مطرح شد. کوردن گفت:
بگذارید اینطور بگویم، وقتی پیشبینی کردیم که انتظار داریم Elder Scrolls در نمایش حضور داشته باشد، برای من یک حدس آگاهانه بود
او اما اشاره کرد که بهدست آوردن اطلاعات از منابع مرتبط با Bethesda دشوار است. این گزارش تنها دو هفته پس از اظهارات قبلی کوردن منتشر شد که در آن از نمایش یک تریلر جدید از The Elder Scrolls 6 در مایکروسافت خبر داده بود.
در آوریل 2025، جرمی برایانت، انیماتور سابق Bethesda که روی بازیهایی مانند The Elder Scrolls 5: Skyrim، Fallout 4 و Starfield کار کرده بود، درباره چشمانداز تاد هاوارد، تهیهکننده بازی، صحبت کرد. او اظهار داشت که انتظار ندارد Bethesda تیم خود را برای The Elder Scrolls 6 گسترش دهد. برایانت گفت:
تاد [هاوارد] چشماندازی برای بازی دارد و میداند که به تعداد مشخصی نیرو نیاز است. وقتی نقشه راه را ترسیم میکنید، مشخص میشود که آیا به توسعهدهندگان بیشتری نیاز دارید یا خیر. احتمالاً تنها راه برای گسترش سریع، جذب گسترده نیرو است، چون استخدام تدریجی این تعداد نیرو دشوار است.
وقتی از او پرسیده شد که آیا Bethesda تعداد کارکنان خود را برای The Elder Scrolls 6 افزایش خواهد داد، برایانت پاسخ داد: "فکر نمیکنم." او سپس Bethesda را با Rockstar Games مقایسه کرد و گفت:
[Rockstar] استاد هستند. بازیهایشان بسیار صیقلیافته است. همیشه تعجب میکنید که چطور این کار را میکنند؟ GTA 6 ده سال طول کشیده، درک میکنم، اما وقتی لیست عوامل Red Dead را دیدم، 500 انیماتور داشتند. حدود 80 تا 85 انیماتور گیمپلی، 80 انیماتور سینمایی و 100 انیماتور چهره. اندازه تیمهایشان باورنکردنی است. فکر کنم تعداد کل توسعهدهندگان Red Dead 2 حدود 1600 نفر بود.
پست های بیشتر
بازی The Witcher 4 و چالشهای پیشی گرفتن از The Witcher 3
8 مرداد 14040اخبارpcplaystationxboxآپدیت جدید Wuchang: Fallen Feathers برای بهبود عملکرد و گیمپلی
8 مرداد 14040اخبارpcplaystationxboxمشخصات کامل کنسول PS5 Pro سونی
6 مرداد 14040اخبارplaystationپایان انحصار؟ سونی به سراغ پلتفرمهای دیگر میرود
6 مرداد 14040اخبارnintendopcplaystationxbox