توسعه BioShock 4، سرعت بیشتری گرفته است
پلتفرمها
به اشتراک گذاری پست
نزدیک به پنج سال از زمانی که 2K اعلام کرد Cloud Chamber Games در حال کار بر روی عنوان جدید BioShock است (و حتی از زمان شروع توسعه بازی، طبق گزارشها، مدت بیشتری میگذرد)، اما به نظر میرسد که دنبالهای که مدتها منتظرش بودیم هنوز به انتشار نزدیکتر نیست. و در حالی که باید دید چقدر طول می کشد تا 2K اطلاعات بیشتری در مورد BioShock 4 اعلام کند، به نظر می رسد کار روی این عنوان با سرعت بیشتری نسبت به قبل پیش میرود.
Jeff Spoonhower، که طراح ارشد 2K و در حال کار بر روی BioShock بعدی است، در پستی در لینکدین گفته است که تیم Cloud Chamber به سرعت در حال استخدام نیرو در بخش های مختلف است.
این استودیو در وبسایت رسمی خود میگوید "در حال حاضر دیوانه وار برای دفاتر خود در سانفرانسیسکو و مونترال استخدام میکنیم و در مجموع 30 جایگاه در حال حاضر برای درخواست باز است."
جزئیات مربوط به BioShock 4 (یا هر نام دیگری که در نهایت به آن داده شود) کم است، به طوری که 2K در سال 2020 گفته بود که این بازی برای چند سال دیگر در حال توسعه خواهد بود. همچنین لیست مشاغل اعلام شده نشان می دهد که این عنوان برای PC، PS5 و Xbox Series X/S در حال توسعه است، ظاهراً دارای تنظیمات جهان باز و انتخابهای گفتگو است و بر روی Unreal Engine 5 ساخته شده است.
پست های بیشتر
بازیهای پورت شده احتمالی برای Nintendo Switch 2
1 بهمن 14030اخبارnintendoاحتمال انتشار Resident Evil 6 برای ایکس باکس سری ایکس و اس
1 بهمن 14030اخبارpcxboxشروع قدرتمند Dynasty Warriors: Origins روی استیم
1 بهمن 14030اخبارpcplaystationxboxویژگیهای جدید Assassin’s Creed Shadows: پثفایندر، اسکاتها و سیستم Objective Board
1 بهمن 14030اخبارpcplaystationxbox