جزئیات اولین پلیتستهای Battlefield Labs منتشر شد

پلتفرمها
به اشتراک گذاری پست

الکترونیک آرتز (EA) جزئیات اولین پلیتستهای بازی Battlefield Labs را منتشر کرد. در یک پست طولانی در شبکه X، این شرکت اعلام کرد که تمرکز اولیه این تست بر روی گانپلی (Gunplay) و مکانیک حرکت (Movement) در نسخه بعدی بتلفیلد خواهد بود.
تمرکز بر گانپلی و سیستم حرکت
توسعهدهندگان بتلفیلد قصد دارند تجربهای ارائه دهند که هم برای بازیکنان تازهکار و هم برای دوستداران قدیمی این سری جذاب باشد. افراد مبتدی همچنان میتوانند از مکانیکهای تیراندازی و حرکتهای اصلی لذت ببرند، در حالی که بازیکنان حرفهای نیز از گزینههای حرکتی پیچیدهتر و بازخورد دقیقتر سلاحها در نبردها بهره خواهند برد.
در این پلیتست، تأکید زیادی بر ایجاد نبردهای لحظهای کاملاً بهینه و هماهنگ شده است. برای مثال، مدت زمان بین فشردن ماشه و نمایش گلوله روی صفحه کاهش یافته تا بازیکنان بتوانند اهداف متحرک را بهتر دنبال کرده و مورد اصابت قرار دهند.
بهبود نرخ تیک سرور و فیدبک دقیقتر
توسعهدهندگان اعلام کردهاند که بازی برای نرخ تیک 60 هرتز بهینهسازی شده است که باعث بهروزرسانی موقعیت و اقدامات بازیکنان در سرور با فرکانس بیشتری میشود. این موضوع باعث بهبود پاسخگویی گیمپلی در تمامی پلتفرمها خواهد شد. همچنین، شلیک دقیقتر، فیدبک بهبودیافته از آسیب، و نمایش دقیقتر موقعیت بازیکنان و نتایج نبردها از دیگر تغییرات کلیدی این تست هستند.
تغییرات سیستم اسلحه و انیمیشنهای حرکتی
سیستم لگد اسلحهها (Recoil System) نیز اصلاح شده تا هر سلاح حس متفاوتی داشته باشد. همچنین، جهت لگد سلاحها با تکانهای دوربین هماهنگتر شده است. بازیکنان با مهارت بالاتر نیز شاهد ثبات بیشتری در نحوه کنترل اسلحهها خواهند بود.
از سوی دیگر، سیستم حرکت بازی با انیمیشنهای جدید بازطراحی شده است و برخی قابلیتهای کلاسیک نظیر دویدن در حالت نشسته (Crouch Sprint)، شیرجه در نبرد (Combat Dive) و غلت هنگام فرود (Landing Roll) بازگشتهاند. همچنین، نشانههای بصری جدیدی اضافه شده تا بازیکنان هنگام پرش از موانع یا خم شدن از گوشهها آگاهی بیشتری داشته باشند.
دریافت بازخورد از بازیکنان
تیم توسعهدهنده به دنبال دریافت بازخوردهای بازیکنان در بخشهای مختلف گیمپلی است، از جمله:
- حس و نحوه اجرای حرکات
- ریتم و سرعت نبردها
- بهبودهای اعمالشده در هدفگیری و کنترل سلاحها
- احساس متفاوت بودن دستهبندیهای مختلف سلاحها
- تعادل سلاحها و تأثیر آن در میزان لذت گیمپلی
الکترونیک آرتز ایمیلهایی را برای بازیکنانی که در Battlefield Labs ثبتنام کرده بودند ارسال کرده تا اولین پلیتستها را آغاز کند. اولین دور از این تستها فقط روی نسخه PC اجرا خواهد شد و حدود دو ساعت به طول خواهد انجامید.
پست های بیشتر
عملکرد چشمگیر نینتندو سوییچ 2 در بازار
11 مرداد 14040اخبارnintendoبازی Battlefield 6 برای Nintendo Switch 2 عرضه نمیشود
11 مرداد 14040اخبارnintendopcplaystationxboxجزئیات جدید Silent Hill f: گیمپلی، فضای رعبآور و مکانیکهای مبارزه
10 مرداد 14040اخبارpcplaystationxboxجزئیات جدید FC 26؛ بهبود سیستم Clubs و معرفی Archetypes
10 مرداد 14040اخبارnintendopcplaystationxbox