توسعه دهنده Astro Bot در ابتدا به ساختاری جهان بازی فکر میکرد

پلتفرمها
به اشتراک گذاری پست

بازی Astro Bot قرار است در 16 شهریور برای PS5 عرضه شود و Team Asobi، توسعه دهنده بازی؛ بارها تاکید کرده است که این پلتفرمر چقدر بزرگ خواهد بود. با این حال، اگر اوضاع کمی متفاوت پیش می رفت، ممکن بود شکل کاملاً متفاوتی به خود بگیرد.
طبق گفته Nicholas Doucet، مدیر بخش خلاقیت Astro Bot و مدیر استودیو Team Asobi، در مراحل اولیه توسعه بازی، تیم به این فکر می کرد که آیا پلتفرمر باید یک تجربه جهان باز باشد یا خیر.
داوست در مصاحبه ای با مجله EDGE (منتشر شده در GamesRadar) گفت که در نهایت تصمیم گرفته شد که به جای آن، از ساختار مبتنی بر لول استفاده کنیم، زیرا "این همان چیزی بود که بیشترین کنترل را بر تنوع بازی به ما داد." .
تنوع مطمئناً چیزی است که به نظر می رسد Astro Bot تأکید زیادی روی آن دارد. این پلتفرمر دارای بیش از 80 سطح در چندین کهکشان مختلف، با بیش از 70 نوع دشمن، بیش از 300 ربات برای نجات، مراحل سخت اختیاری برای پاکسازی و بسیاری موارد دیگر خواهد بود.
پست های بیشتر
پایان پشتیبانی از بازی Call of Duty: Warzone Mobile
30 اردیبهشت 14040اخبارandroidiosبازی Resident Evil 9 قطعا در سال 2025 رونمایی خواهد شد
27 اردیبهشت 14040اخبارpcplaystationxboxسیستم مورد نیاز بازی Stellar Blade برای PC اعلام شد
27 اردیبهشت 14040اخبارpcplaystationپروژه جدید استودیو Ninja Theory پس از Hellblade 2 در راه است
24 اردیبهشت 14040اخبار