تمامی آنچه که باید از Metal Gear Solid Delta: Snake Eater قبل از عرضه بدانید
پلتفرمها
به اشتراک گذاری پست
در چند هفته گذشته و پس از اینکه کونامی تریلر گیم پلی جدید بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater را در شوکیس بازی های ایکس باکس به نمایش گذاشت، اطلاعات زیادی از این عنوان منتشر شده است. این بازی ریمیک Metal Gear Solid 3: Snake Eater است، برای پلتفرم های Xbox Series X/S، PC و PS5 تایید شده و احتمالا در سال 2025 منتشر خواهد شد(هنوز تاریخ انتشار رسمی اعلام نشده).
کونامی علاوه بر انتشار تریلر و گیم پلی جدید بازی، به پیشرفت ها و ویژگی های جدید آن هم اشاره کرده است و همچنین اخیرا ویدیویی با عنوان Metal Gear – Production Hotline 01 را در یوتیوب و توئیتر منتشر کرد که آخرین اطلاعات مربوط به این بازی را از سوی سازندگان ارائه می دهد. در ادامه به تمامی جزئیاتی که باید در مورد Metal Gear Solid Delta: Snake Eater قبل از عرضه بدانید، میپردازیم.
ویژوال های اصلاح شده
اگر در تریلر واضح نبود، بهتره بدانید که Metal Gear Solid Delta: Snake Eater یک بهبود بصری گسترده را نسبت به نسخه قدیمی ارائه می دهد. این بازی از پایه بر روی Unreal Engine 5 ساخته شده است و نور واقعی، سایه ها، جلوه های آب، بازتاب ها و شاخ و برگ را به بهترین شکل به نمایش می گذارد.
حتی جزئیات ساده ای مانند تکان خوردن ذرات آب هنگام حمله به دشمن در باران یا حرکت برگ ها در هوا عالی به نظر می رسند و شاید مهمتر از همه، تغییرات آب و هوا و تاثیر آن بر روی بازی باشد.
مدل های کاراکتر بهبود یافته و به روز شده
در نسخه ریمیک حتی مدلهای کاراکتر هم پیشرفتها و بهروزرسانیهای بیشماری را دریافت کردهاند. این رویکرد در مورد گیاهان و جانوران مختلف نیز صدق می کند.
جزئیات بیشتر صورت و حالت های تنظیم شده با دست
نه تنها بافت ها و موها برای شخصیت های مختلف بهبود پیدا کرده، بلکه کونامی حتی جزئیات ریزتری مانند چین و چروک و منافذ صورت و حتی حرکات چشم و عنبیه را هم به نمایش میگذارد. همچنین انیمیشن های صورت هم طبق وب سایت رسمی این عنوان غنی و پر از احساس توصیف شده اند. اوکامورا فاش کرد که عکسبرداری از صورت برای حداکثر واقع گرایی با دست تنظیم شده است.
کات سین هایی که وفادارانه بازسازی شده اند
در Metal Gear Solid Delta: Snake Eater همه چیز از نظر فیلمبرداری و ارائه با نسخه قدیمی و اصلی 1:1 است. تغییرات اندکی که متوجه می شوید به دلیل بهبود نور، انیمیشن ها و بافت ها است. در غیر این صورت، اگر Metal Gear Solid 3: Snake Eater را بازی کرده باشید متوجه میشوید که کات سین ها دقیقا همانطوری هستند که به یاد میآورید.
سیستم بتل دمیج به روز شده
مانند بازی اصلی، اسنیک در اثر صدمات آسیب دیده و باید به آنها رسیدگی کند. بسته به جراحات، لباس های او دچار ساییدگی و پارگی واقعی می شوند. زخمها و کبودیهای گلوله در زمان واقعی منعکس میشوند و هر کدام در مدت زمان متفاوتی بهبود پیدا میکند. با این حال، بزرگترین تغییر این است که برخی زخم ها، اثر دائمی از خود به جای می گذارند.
بله، میتوانید نسخه زخمی و بدون پیراهن اسنیک را به نمایش بگذارید و از مردم بپرسید که آیا میخواهند بدانند چگونه این زخمها را بهوجود آوردهاید. یا حتی میتوانید از این ویژگی برای نمایش اینکه بدون هیچ آسیبی بازی را پشت سر گذاشته اید استفاده کنید که به نوعی چالش جذابی است.
انواع زاویه دوربین در بازی
دوربین بالای سر نسخه اصلی بازی در ریمیک دست نخورده است. با این حال، همانطور که در تریلر گیم پلی اخیر مشاهده شد، یک دوربین سوم شخص جدید در دسترس است که اسنیک را دنبال می کند و هنگام هدف گیری به نمای بالای شانه تغییر میکند.
ویس لاین های دوباره ضبط شده و تنظیمات جدید صدا
کونامی صداپیشگان اصلی Metal Gear Solid 3: Snake Eater را برای ضبط مجدد برخی از ویس لاین های ریمیک به کار برد. همچنین از آنجایی که توسعهدهنده نیازی به نگرانی در مورد فشردهسازی صدا ندارد(چرا که کنسول های نسل جدید به خوبی از انواع کیفیت ها پشتیبانی میکنند)، میتواند بهترین کیفیت صدا را در این ریمیک ارائه کند. همچنین تنظیمات صدای جدیدی هم به ریمیک اضافه شده و تا 7.1 کانال صوتی وجود دارد و اگر هم بخواهید همان صدای دو کاناله اصلی را استفاده کنید، هنوز در دسترس است.
فیلتر بصری، یادآور نسخه کلاسیک
احتمالا شما هم از جلوههای بصری، انیمیشنها، نورپردازی و تمام بهبود های دیگر این ریمیک استقبال میکنید، اما از طرفی شاید احساس کنید که Metal Gear Solid Delta: Snake Eater چیزی که نسخه کلاسیک 2004 داشت را از دست داده است. اوکامورا در مصاحبه اخیر خود در پادکست رسمی ایکس باکس تأیید کرد که یک فیلتر بصری روی صفحه اعمال می شود تا ظاهر اصلی را به طور وفادارانه تر بازسازی کند. این فیلتر با دوربین Legacy Style در دسترس است و مشخص نیست که آیا بتوانید آن را به طور جداگانه با دوربین جدید بازی هم فعال کنید یا خیر.
منوی استتار جدید بازی
درجزئیات جدیدی که در Metal Gear – Production Hotline 01 از بازی ارائه شد، تیم سازنده، منوی Camouflage یا استتار را به نمایش گذاشت که برخی به روز رسانی ها را دریافت کرده است. امتیاز هر استتار ذکر شده به همراه توضیحات تکمیلی آن. بازیکنان همچنین می توانند L1/LB و R1/RB را بزنند تا بین آپشن های استتار برای صورت و استتار برای بدن و لباس جا به جا شوند.
انواع نسخه های بازی: Tactical و Deluxe و Collector
Metal Gear Solid Delta: Snake Eater در حال حاضر سه نسخه برای پیش سفارش قرار داده است:
- نسخه استاندارد که به عنوان نسخه Tactical شناخته می شود، با قیمت 69.99 دلار در PS5 و Xbox Series X/S به فروش می رسد.
- نسخه فیزیکی Deluxe که شامل یک جعبه فلزی، یک جعبه مخصوص، یک پچ FOX، یک استیکر و پوستر اسنیک با قیمت 89.99 پوند که به صورت انحصاری در بریتانیا است.
- بازیکنان ایالات متحده نسخه Collector را دریافت می کنند که شامل همه آیتم های نسخه Deluxe است، اما همچنین شامل اکشن فیگور جذاب اسنیک و یک آیدی کارت جعلی که هنگام نفوذ در Groznyj Grad Northeast استفاده شد. همه اینها در یک جعبه بزرگ به قیمت 199.99 دلار موجود است.
پست های بیشتر
بهترین بازی های آفلاین موبایلی | اندروید و آیفون
13 آبان 14030مقالهandroidiosبررسی بازی Call of Duty Black Ops 6 | تکاملی شگفت انگیز
6 آبان 14030مقالهpcplaystationxboxساخت کامپیوتر گیمینگ: از خرید قطعات تا اسمبل کردن با حداقل هزینه
4 آبان 14030مقالهpcبررسی بازی Metaphor: ReFantazio ; سفر به دنیای خیال
27 مهر 14030مقالهxboxpcplaystation